Mesafeli Satış Şartları

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

İşbu sözleşme www.tritek.com.tr internet sitesinden (bundan sonra İNTERNET SİTESİ olarak anılacaktır) ürün (bundan sonra ÜRÜN/ÜRÜNLER olarak anılacaktır) satın alacak kişi (bundan sonra ALICI olarak anılacaktır) ile, Haseki Sultan Mh. Hatip Naci Sk. 27/A Fındıkzade Fatih – İSTANBUL adresinde (Tel: (0212) 585 0251 e-posta: tritek@tritek.com.tr) bulunan M.Said CAN (bundan sonra SATICI olarak anılacaktır) arasındaki alışverişe ilişkin olarak, ALICI tarafından elektronik ortamda doldurulan, ÜRÜN ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliğinin, satış fiyatının, satış bedelinin tahsilat usül-şartlarının ve satış tarihinin belirtildiği sipariş formu ile Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında tarafların hak, hukuk ve yükümlülüklerini tespit eder.

MADDE 1. CAYMA HAKKI

SATICI, ALICI’ya aşağıdaki taahhütte bulunmaktadır. “Alıcının hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren üç iş günü içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve bu zaman zarfında cayma bildiriminin satıcıya yazılı olarak ulaşması halinde malı geri almayı taahhüt ederiz.”

Cayma hakkının kullanılması için bahsi geçen süre içinde SATICI’ya yazılı bildirimde bulunulması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ÜRÜN’ün SATICI’ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 (on) gün içinde ÜRÜN bedeli ALICI’ya iade edilir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır. Vergi mevzuatı gereği fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal vergi ve harçlar iade edilemez. İade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır.

ALICI’nın özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek bir ÜRÜN söz konusu olduğunda ve genel olarak ÜRÜN kullanıldığında ALICI cayma hakkını kullanamaz.

MADDE 2. GENEL HÜKÜMLER

2.1. ALICI, İNTERNET SİTESİ’nde gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyidi verdiğini kabul eder.

2.2. ÜRÜN, ALICI’nın İNTERNET SİTESİ üzerinde belirttiği teslimat adresine, faturası ile birlikte paketlenmiş ve sağlam olarak en geç 30 gün içinde teslim edilir, zorunluluk arz eden hallerde bu süre uzayabilir.

2.3. ÜRÜN, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
2.4. ALICI, ÜRÜN’ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN’de kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN’ü kabul etmemekle ve KARGO firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.

2.5. ÜRÜN teslimatı sırasında SATICI’nın talebi halinde ALICI işbu Sözleşmenin bir basılı örneğini imzalamakla yükümlüdür; imzalamaması durumunda ÜRÜN teslimatı yapılmayabilir. İNTERNET SİTESİ’nden alışveriş sırasında ALICI tarafından onaylanan Sözleşme her durumda yeterli ve geçerlidir.

2.6. ALICI, SATICI tarafından aksi yazılı öngörülmemiş ise, ÜRÜN’ü teslim almadan önce bedelini tamamen ödemiş olması gerekir. Teslimattan önce ÜRÜN bedeli SATICI’ya ödenmediği takdirde, SATICI tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve ÜRÜN’ü teslim etmeyebilir.

2.7. ÜRÜN’ün normal satış koşulları dışında olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile 30 günlük süre zarfında teslim edilememesi ve gecikmenin 10 günü aşması söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI’yı bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Sipariş iptallerinde ÜRÜN bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 10 gün içinde ALICI’ya iade edilir. Kredi kart ile yapılan ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır.
2.8. ALICI, ÜRÜN ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini Sözleşme’nin giriş kısmındaki SATICI ileşitim kanalları ile SATICI’ya bildirebilir.

MADDE 3. DELİL ANLAŞMASI VE YETKİLİ MAHKEME

Bu Sözleşme’den ve/veya uygulanmasından doğabilecek hertürlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, aşan durumlarda SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.

ALICI bu Sözleşme’de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş formunda yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satış koşullarını ve sair tüm ön bilgileri aldığını, incelediğini ve tamamını kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

GİZLİLİK ve GÜVENLİK

Alışveriş esnasında verdiğiniz bilgiler, siparişlerin tamamlanması ve gerekli hallerde müşteri ile iletişimin sağlanması amacı ile kullanılır. Alışveriş yaparken kullanılmış bu bilgiler, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşılmaz, faaliyet dışı hiçbir nedenle, ticari amaçla kullanılmaz ve satılmaz.

Müşterilerimizin sisteme girdiği bilgilere üçüncü şahısların ulaşması ve değiştirmesi mümkün değildir.

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde tritek.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin tritek.com.tr ara yüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

DEĞİŞİM

Online Satış Sitemiz ile ilgili her türlü soru ve önerinizi tritek@tritek.com.tr e-posta adresine yazabilirsiniz.

1- Siparişinizi değiştirmek istediğinizde 3 iş günü içinde bizimle (0090) 0212 585 0251 veya (0090) 0534 382 10 64 numaralı telefonlardan irtibat kurarak ürün ile ilgili şikayetinizi veya talebinizi bildiriniz.

2- Değişime konu olan ürünü göndermeden önce, online satış sitemizde yer alan “Değişim ve İade Formu”nu doldurmanız (Bu form 385 Sayılı Vergi Usül Kanunu Genel Tebliği uyarınca zorunludur.), ürünü faturası ile birlikte, Kargo ile aşağıda yer alan adrese göndermeniz gerekmektedir. İç giyim ve Aksesuar ürünlerinin niteliği itibariyle değişim veya iadesi yapılamamaktadır.

M.Said CAN

Haseki Sultan Mh. Hatip Naci Sk. 27/A Fındıkzade Fatih – İSTANBUL

3- Geri gönderilecek ürünün etiketlerinin kopartılmamış ve ambalajının bozulmamış olması, irsaliye ve faturasının ürünle beraber geri gönderilmesi gerekmektedir.

4- Giyilmiş, kullanılmış, üzerinde değişiklik veya tadilat yapılmış, herhangi bir şekilde zarar görmüş ya da alıcının özel istekleri doğrultusunda üretilen bir giysi için ALICI değişim talebinde bulunamaz.

5- Şartlara uygun şekilde geri gönderilen ürünler teknik inceleme için ilgili departmana sevk edilir. Oradan gelecek rapora göre işlem uygulanır.

6- Değişimi onaylanan ürün hazırda varsa 1 iş günü içinde sevk edilir. İstenen renk veya beden hazırda bulunmuyorsa mümkün olan en yakın teslim tarihi bildirilecek ve onayınız istenecektir. Ürünün iadesi durumunda, ücreti 10 iş günü içinde eksiksiz olarak geldiği banka hesabına geri gönderilir. Kredi kart ile yapılan ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır.

7- Değişim ve iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.

8- Değişim sadece www.Tritek.com.tr internet sitesinden satın alınan ürünler için geçerlidir.

İADE

Online Satış Sitemiz ile ilgili her türlü soru ve önerinizi tritek@tritek.com.tr e-posta adresine yazabilirsiniz.

1- Satın almış olduğunuz ürünü iade etmek istediğinizde 3 iş günü içinde bizimle (0090) 0212 585 0251 veya (0090) 0534 382 10 64 numaralı telefonlardan irtibat kurarak ürün ile ilgili detay ve şikayetinizi bildiriniz.

2- İadeye konu olan ürünü göndermeden önce, online satış sitemizde yer alan “Değişim ve İade Formu”nu doldurmanız (Bu form 385 Sayılı Vergi Usül Kanunu Genel Tebliği uyarınca zorunludur.), ürünü faturası ile birlikte, Kargo ile aşağıda yer alan adrese göndermeniz gerekmektedir. İç giyim ve Aksesuar ürünlerinin niteliği itibariyle değişim veya iadesi yapılamamaktadır.

M.Said CAN

Haseki Sultan Mh. Hatip Naci Sk. 27/A Fındıkzade Fatih – İSTANBUL

3- İade edilecek ürünün etiketlerinin kopartılmamış ve ambalajının bozulmamış olması, irsaliye ve faturasının ürünle beraber geri gönderilmesi gerekmektedir.

4- Giyilmiş, kullanılmış, üzerinde değişiklik veya tadilat yapılmış, herhangi bir şekilde zarar görmüş ya da alıcının özel istekleri doğrultusunda üretilen bir giysi için ALICI cayma hakkını kullanamaz.

5- Şartlara uygun şekilde geri gönderilen ürünler teknik inceleme için ilgili departmana sevk edilir. Oradan gelecek rapora göre işlem uygulanır.

6- Ürünün iadesinin kabulü durumunda, ücreti 10 iş günü içinde eksiksiz olarak geldiği banka hesabına geri gönderilir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır.

7- Değişim ve iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.

8- İade sadece www.Tritek.com.tr internet sitesinden satın alınan ürünler için geçerlidir.